قلندرشریف: ایستگاه سلامت خط‌دو متروی مشهد در سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود مجید فاطمی‌ارفع به‌عنوان مشاور شهردار مشهد مقدس منصوب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ساعت خدمات‌رسانی خطوط اتوبوس‌رانی مشهد در دهه کرامت | سرویس‌دهی رایگان در روز میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | درخواست رفع مشکل آسفالت محله کاظمیه مشهد + پاسخ اعمال‌قانون ۱۰۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی تمام ظرفیت‌های شهری مشهد برای برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت سینما «دیاموند»؛ الماس سینمایی کشور بازدید سرزده شهرآرا از مراکز تجاری قدیمی مشهد که خطر حریق و حادثه در کمین آنهاست هوای کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقوع ۶۸ حادثه در پی وزش باد و بارش باران در مشهد(۲۰ اردیبهشت) وزش باد شدید در مشهد باعث جدا شدن ورق‌های کامپوزیت نمای یک هتل شد ۴۳ نقطه از مشهد درگیر آب گرفتگی شد | حجم بارش در مشهد به ۱۳ میلی‌متر رسید (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد مثل دبی نشد! | بارش شدید باران خللی در پروازها ایجاد نکرد راه‌آهن مشهد: مسافران زمان‌بندی برای رسیدن به ایستگاه راه‌آهن را در نظر بگیرند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵۰ دقیقه‌ تلاش آتش نشانان برای نجات دو جوان کارتن خواب از سیلاب کال خیام + عکس شهردار مشهد: ۶ هزار نیروی خدمات شهری مشغول فعالیت هستند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم رفع ۴۰ مورد آب‌گرفتگی درپی بارش‌های اخیر در مشهد + فیلم (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهدالرضا(ع) در تدارک ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت | اجرای بیش از ۳۰ برنامه ویژه برای دهه کرامت در مشهد + فیلم اعلام ویژه‌برنامه‌های دهه ادب و حماسه | همایش علمی «حکیم توس» در مشهد برگزار می‌شود
سرخط خبرها

تعیین تکلیف پرونده هسته گزینش تغییر وضعیت ایثارگران شهرداری تا پایان سال

  • کد خبر: ۱۴۴۰۵۵
  • ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
تعیین تکلیف پرونده هسته گزینش تغییر وضعیت ایثارگران شهرداری تا پایان سال
شهردار مشهد گفت: پرونده هسته گزینش تغییر وضعیت ایثارگران شهرداری تا پایان سال تعیین تکلیف شود.

به گزارش شهرآرانیوز،  "سید عبدالله ارجائی" در نشست صمیمی با کارگزاران هسته گزینش شهرداری مشهد، ضمن اشاره به‌فرمان امام خمینی (ره) در خصوص تشکیل هیئت‌های گزینش افزود: مرور تمامی ابتکارات امام (ره) که یکی از آن‌ها تشکیل هسته گزینش است به ساعت‌ها زمان نیاز دارد.

وی بابیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) یک عالم دینی بودند که از در سطح بسیار بالای فقه قرار داشتند اظهار کرد:، اما بااین‌حال در زمینهٔ حکومت‌داری ابتکارات چشمگیری داشتند.

شهردار مشهد تصریح کرد: کدام سیاستمداری است که بعد از دوماِ از پیروزی انقلاب اقدام به برگزاری رفراندوم و پرسیدن نظر مردم در تشکیل شکل حکومت کند، اما امام (ره) با یک ابتکار بزرگ با پشتوانه مردم در فروردین ۵۸ یک رفراندوم تاریخی برگزار کردند.

ارجائی اضافه کرد: تشکیل کمیته امداد، تشکیل بسیج مستضعفین، نهضت سوادآموزی و... از دیگر ابتکارات امام خمینی (ره) به‌عنوان معمار بزرگ انقلاب اسلامی است که ثمرات آن را تا به امروز شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه فرمان تشکیل گزینش‌ها یک دستور هوشمندانه و دقیق از سوی امام (ره) بود خاطرنشان کرد: وظیفه‌ای که بردوش گزینش‌ها است بسیار مهم است و اکنون نباید گفت که ۴۰ سال از انقلاب گذشته و دراین زمینه سهل‌انگاری کرد.

شهردار مشهد ادامه داد: ما نمی‌گوییم در موضوع گزینش تنگ‌نظری شود، اما نباید در بررسی‌ها به سهل‌انگاری نیز دچار شد.

ارجائی بابیان اینکه در گزینش نه معتقد به ساده‌انگاری و نه تنگ‌نظری هستیم بلکه معتقد به‌دقت نظر هستیم افزود: گزینش گران باید فقط قانون را موردتوجه قرار داده و مصلحت‌اندیشی نکنند و سؤالاتی را در بحث گزینش مطرح کنند که متناسب با شغل و جایگاه فرد باشد.

وی اضافه کرد: ورود به احوال شخصی افراد کار گزینش نیست و مادام که قلم و قدرت در دست ما است نباید چیزی را بنویسیم که فرد از زندگی ساقط شود؛ البته نباید به‌گونه‌ای هم عمل کنیم که به‌نظام ظلم شود.

شهردار مشهد گفت: در بحث گزینش مسائل روز را نیز در نظر بگیرید، زیرا اکنون جنگ سخت در کار نیست، اما در جنگ نرم و ترکیبی قرار داریم؛ لذا باید هسته‌های گزینش خود را مجهز و به‌روز کنند تا از دشمن یک‌قدم جلو باشیم.

ارجائی در ادامه به تغییر وضعیت ایثارگران شهرداری مشهد اشاره افزود: اصرار دارم که پرونده گزینش تغییر وضعیت ایثارگران عزیز به‌سرعت، اما با دقت تا پایان سال به اتمام برسد و دراین مسیر فقط به قانون توجه کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->